8 МИ ЛЪЧ БЯЛА ЛИЛИЯ
№ НА ПРИЗИВИТЕ И ЦВЕТОВЕ НА ЛЪЧИТЕ НА ВЪЗНЕСЕНИТЕ ВЛАДИЦИ

петък, 19 ноември 2010 г.

ПОВЕЛИ № 10.00 - 19.99

  10.00 - 19.99            ПРИЗИВИ ЗА ЗАЩИТА             ВТОРНИК
 СИНЯ НЕЗАБРАВКА        СЪВЪРШЕНСТВО                   СИНЬО
      1-ВИ ЛЪЧ                   ВОЛЯ НА БОГ
 ЧАКРА НА ГЪРЛОТО             ВЯРА

          ЧОХАН                       АРХАНГЕЛ                            ЭЛОХИМ
     ЭЛ МОРИЯ                 МИХАИЛ/ ВЕРА              ХЕРКУЛЕС/ АМАЗОНИ
  БЕНФ И ЕЗ.ЛУИЗА  ХАФ - ДОУМ, СИЕРА              КАЛИФОРНИЯ
        ИНДИЯ                           НЕВАДА,                                 САЩ
                                                 КАНАДА







                        
           








                                           СПЕЦИАЛЕН ПРИЗИВ ЗА ОБГРЪЩАНЕ С   

                                       ХРИСТОПРИСЪСТВИЕТО     ТЕЗИ ХОРА  ,КОИТО   

                                                                   ОБИЧАМЕ                                              0.20

         
               О , мое собствено могъщо АЗ СЪМ Присъствие и свято Христово АЗ , Велики Сомни на Възнесените Владици и възлюбенний Господ Майтрея наш планетарний Буда!
               Аз призовавам сега могъщото АЗ СЪМ Присъствие и Свято Христово АЗ на  ( кажете името или имената )  и моля слезте и обгърнете него ( нея или тях ) , с индивидуалната форма на четирите низши тела с пълното цялотъканно одеяние на Христо- Съвършенството, проявено сега . 
            Успокойте , защитете и поддържайте тези жизнепотоци и ги направлявайте съгласно Божествения план, водещ към всеопределената победа и съвършенното Христо- просветленното изцеление , да се  отдели причината и  сърцевината на разделянето и да бъде заменено с преображението на живота , явен в победата на (  имена ) възнесени в Светлина !
             АЗ СЪМ това свършено сега ! Това   свършено сега ! Аз приемам това за  свършено сега , даващо вечно , всемогъщо, действие , постоянно разширяващо се и обхващащо целия свят до този час, когато всички ще се възнесат в Светлина и ще станат свободни ! 
                                    Възлюбенно АЗ СЪМ  !  ( 3 x ) 





                                                  С  Ъ  Н  А  С  Т  Р  О  Й   В  А  Н  Е

                                                                                                                                0.21

                                                              МАЙКА МАРИЯ

   

               

    Преди да ми бъде дадена възможността да родя Христос и да му помогна в изпълнение на неговата мисия,мен ме учеха постоянно да чувствам сънастрой със Светия Дух.Тъй като , вие ако не се намирате постоянно в сънастрой с Бог, то как той може да ви помогне в минути на опастност, кризи или атаки на опозицията? В минути на опастност вие сте длъжни да се настроите към  Бог ,преди да получите помощ. Но в живота на ученика,няма допълнително време за това, възлюбений. Сънастроя трябва  да е готов , като доспехи, като меч на Истината. В боя ,когато врагът се готви за атака, вие не можете да избягате назад, зад линията на фронта, за да наденете своите доспехи и да вземете своя меч.Вие сте длъжни да срещнете противника на мястото където сте в момента.
     Сънастройването до някаква степен, е качество на подсъзнанието. Той започва от вътрешния ум- с молба към външния ум, с молитва към Святото Христово АЗ,то да вземе под контрол [ събитията в живота ] и да продължи молитвите и призивите на вашето сърце в продължение на двадесет и четири часа. Това -  е важна молба и тя трябва да бъде произнесена още  когато станете от леглото . Ако вие искате да следвате стъпките на Майка Мария и Христос, то сте длъжни да кажете:

          Възлюбенно Могъществено АЗ СЪМ Присъствие,
              Отец на Целия Живот , действай от мое име днес.
          Напълни моята форма ,
          Освободи Светлината , която ми е необходима на мен ,
              за да вървя и върша Твоята Воля ,
          и да се погрижа за това , всички решения, които взимам ,
          да съответстват на Твоята Свята Воля .
          Проследи моите енергии да се използват за възвеличаване
          на Господ във всеки с когото се срещна .
          Проследи  за това , Твоята Свята Мъдрост , която е дарувана на мен ,
          да я използвам конструктивно за разширяване на Царството Божие .
          И преди всичко , възлюбенний Отец Небесний,на Теб връчвам
          своя дух и те моля , доколкото пламъка Твой е Единен с моя ,
          за да могат тези два Пламъка , пулсирайки , постоянно
          да създадат в моя свят необходимата готовност
          и сънастрой с Твоето Свято Присъствие ,
          с Твоя Свят Дух и с Майката на Света .



 Част от диктовката на Майка Мария " Ключ към     възможността",дадена на 31 декември 1967 година в Колорадо Спрингс Колорадо чрез Элизабет Клер Профет.












                                                  С Л Ъ Н Ч Е В О  К О Л Е Л О 






                                                          БОГ И БОГИНЯ МЕРУ





                     Ние  ви даваме на Вас като качествено оръдие Светлината ,  светещ инструмент и призоваващ колелото на електронния огън , който вие можете да наречете Слънчевото Колело.
Визуализирайте това колело на Светлината , около себе си, около града и страната , представете себе си , как то  притежава свойството  да  балансира светлината на Алфа и Омега, поддържащи равновесието при всичкия безпорядък и смущенията в душите на хората   даже и на подсъзнателно ниво.               
                    Всеки път когато призовавате Слънчевото Колело към действие , вие призовавате такива образи на двойната колона на пламъците близнаци Алфа и Омега... И тези колони символизират двата лъча светлина , които вие следва да визуализирате в това измерение в тази съразмерност.... Помнете ,че поддържането на действието на Слънчевото Колело , където и да е  бъде установено - това е действието на Алфа и Омега , повторението на пламъците близнаци служещи на Бог .
                       Визуализирайте вътре в слънчевото колело Тай- Чи  Алфа и Омега. И помнете, че вътре в кръга на огъня прозлиза движение на вечния цикъл - цикъла на змея поглъщащ собствената си опашка. И това движение поддържа баланса на Христос Живия и ще изтеби моментите на Антихриста , Анти Бого- Хармонията ,  изпратена против Великото Централно Слънце ,  идващо  на Земята.
                   Създаването на Слънчевото Колело  трябва да се прави с честа визуализация около силовото поле, там където то е създадено. Това е упражнение за третото око. Използвайте видео изображение , карти и рисунки ще способстват за това . Вие можете да направите ваша собствена скица, а след това със своята ръка , с показалеца да очертаете , обозначите кръга на огъня, в който вие представяте себе си, като  бляскаво отражение на слънцето на  снежнобелия сняг .
                 Това - колело , не е нито балон , нито сфера. То прилича на  сватбена халка и има много сходно действие. То е създадено като Свещенна Връзка , свързваща душите с Бог , а Земята с магнита на Великото Централно Слънце.
                 И така , вие започвате от себе си, създавайки го за първи път, и призовавайки могъщия стълб от Светлина да ви обгърне.Вие виждате Слънчевото Колело, вие можете да го чертаете отново и отново с двете ръце така ,че да укрепите ума и сърцето и да покажете направлението, проявено във вашите ръце посредством пламъците близнаци.
               
             
                            В Името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ,
                           АЗ , Синът ( Дъщерята ) на Бог , стоя на Земята.
                           Облечена в Слънцето на Праведността,
                           АЗ СЪМ идващия с крилата на изцелението ! 
                           АЗ СЪМ огнената светлина, слизаща  в сърцето на моето собствено могъщественно АЗ СЪМ Присъствие от моя изток в сърцето на Бога!
                             АЗ  стоя сега , Богоцентриран в моя собствен Христов АЗ , и посредством пламъка на своето сърце създавам слънчево колело, като основа и фундамент ва моя живот на Земята , около своето силово поле и около :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   / посочете страната , града ,  името на човека или опишете своята цел /


   След като създадете направеното от вас колело с дясната ръка напълно обкръжавайки ви , след това го усилете като го  направите и с лявата ръка.


                           Аз призовавам сега  Непобедимия Логус на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ своя нерушим стълб от Светлина , установен на фундамента на Слънчевата Колело , за отпечатване на моята идентичност , моята душа , моето сърце , моя ум , в този могъщ стълб от Светлина със силата на слънчевото колело, щото , аз сина ( дъщерята ) на Бог мога да вървя по Земята използвайки мощта на серафимите за защита на съобщества от хора , страни , земни тела.
                        За това в Името на Всемогъщия Бог в Името на Отца , Сина  ,Светия Дух и Майката, аз установявам стълб от Светлина в този час за запечатване на моето синовничество с тези Слова и Делото на Господ и за запечатване на :


               / лични молби, призиви,молитви/
________________________________________________________________________
         / след това Виолетов Стълб от Светлина     0.01 един или три пъти /


                         В Името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ , като син на Бог пребиваващ на Земята , АЗ призовавам Слънчевото Колело , да обгърне моя живот, едновременно с това призовавам и сълбовете близнаци на Алфа и Омега ,  Хелиос и Веста , Седем могъщи Элохим, Бог и Богиня Меру , моя собствен пламък близнак , Сен Жермен и Порция , могъщи Архангели и Археи и Посланници на Слънцето. 
                         В Името на Иисус Христос аз запечатвам себе си в  Закона на Пламъка на Бог - Хармония и призовавам за непобедимата защита на легионите на Първия Лъч около Стълба от Светлина и Слънчевото Колело.
                       И аз приемам това за свършено в този час с пълна сила. АМИН.     

     Помнете ,че ефекта при създаването на Слънчевото Колело ще бъде алхимически уникален за всеки човек , обстоятелство ,   за дома , семейството , съобщества на хора . Особено полезно е Слънчевото Колело да бъде отправено около Светлоносците , които помагат за съхранение на пламъка за дадения град или заради определена цел ; тъй като сомните  , небесни помощници могат да закрепят уравновесяващата Светлина , за да укрепят , за да усилят ,  да сънастроят  и да хармонизират четирите низши тела  преминавайки в светлоносците в конкретното място и вършейки конкретната работа в Името на  Бог и добруването на Земята и на цялото човечество.


част от Диктовка на Бог и Богиня Меру
" Наука за Слънчевото Колело "
дадена на 29 декември 1983 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар